wtorek, 4 marca 2014

Niezwykła przyjaźń

 Jak wszystkim wiadomo Ludmi i Viola nie przepadają za sobą, jednak tak jest tylko w serialu, naprawdę Tini i Mechi to najlepsze przyjaciółki.


Zdjęcie z serialu, jak widzimy Ludmi próbuje "zjeść" Violette.





Tu mamy zaś zdjęcie Tini i Mechi, doskonale widać żę to przyjaciółki.








 W jednym z filmików "za kulisami" Tini i Mechi mówiły szczerze o ich przyjaźni.

Mechi mówi:

To niesamowita przyjaciółka zawsze mówię, że jest jak słońce, jest szczera,wrażliwa,niewinna wypełnia moją duszę...
Chcę ją kochać i chronić w każdym momencie.
Dużo się śmiejemy bo jest nam razem dobrze.
Zawsze zatrzymujemy się, aby porozmawiać, najczęściej kiedy musimy iść na plan, śpieszymy się ale i tak jesteśmy spóźnione bo mamy dużo sobie do powiedzenia.
Tini nie ma nic przeciwko mnie naprawdę na przykład jestem w naszej garderobie i coś się dzieje, płaczę bo jestem bardzo wrażliwa, a ona:
"wydaję mi się,że nie skończyłam jeszcze wkładać skarpetek"
i przez kolejne 20 minut zostaje ze mną.
skąplikowane bo jesteśmy tak zżyte a podczas kręcenia musimy mówić coś czego nigdy byśmy sobie nie powiedziały.
Lubię cię bardzo i cieszę się że się spotkałyśmy masz wspaniałe życie oraz cudowną przyszłość przed sobą.
Kocham cię.
Tini mówi:

No więc tak, znam się z Mechi już dwa lata lub mniej, i od początku wiedziałam że jest osobą dobrą która nie zmieni się dla każdego.
Wszystko zawdzięczamy temu, że  zostałyśmy umieszczone w jednej garderobie i zaczełyśmy przeżywać razem wiele doświadczeń.
Wiem, że nie mogę powiedzieć za dużo, ale doświadczenia przyjaźni są naprawdę ładne.
Dopiero przyglądając się nam zrozumiesz wszystko co chcesz wiedzieć.
Patrze na nią, a ona mówi "Tak,tak lubię cię", wystarczy jedno spojrzenie.
Różnica jest niesamowita między fikcją,a rzeczywistością, dlatego powinnyśmy się nienawidzić a jest odwrotnie, czasem jest to proste ale jednak także skąplikowane.
Jest osobą, która jest zawsze tam gdzie być powinna,nawet o 2 lub 4 rano potrafi przyjść do domu i powiedzieć "Jestem z tobą", To mi pomaga i słuchanie jej rad jest jak słuchanie płyty jest taka doskonała!
Uwielbiam słuchać jak mówisz jesteś osobą bardzo inteligentną i bardzo się cieszę że cię poznałam.
Jestem bardzo szczęśliwa, że cię poznałam i bardzo cię kocham i chcę zawsze mieć Cię przy sobie.
Bardzo cię kocham Mechi.

Na koniec kilka ich wspólnych zdjęć:













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz