niedziela, 16 marca 2014

Pamiętnik Violetty






Długo zastanawiałam się nad tym postem, ale postanowiłam go zrobić, o piszę pamiętnik Violetty,
powiem gdzie można go kupić itp.

Śmiało można stwierdzić, że pamiętnik jest najlepszym najlepszym przyjacielem Violi. Dziewczyna
wszędzie go ze sobą nosi  (tak samo jak jej mama) i zapisuje w nim swoje uczucia.



Jak wygląda
Pamiętnik Violetty jest koloru fioletowego z dodatkami różu.  Jest bardzo gruby (ok. 250 kartek).
Okładka jest obita fioletowym materiałem, a wzorek jest namalowany farbkami pufkami.
Za zamek służy fioletowy kwiatek, który jest symbolem Violetty.

Co w nim pisze 
Viola w swoim pamiętniku zapisuje swoje uczucia, kiedy jest smutna, wesoła, zakochana itp.
Violetta nie tylko w coś w nim zapisuje, w jej pamiętniku można znaleźć też śliczne rysunki,
(postaram się napisać o tym, w którymś poście) które możemy zobaczyć w serialu.


Gdzie można go kupić
Nie któży mówią, że pamiętnika Violetty nie da się kupić w Polsce lub, że da się, ale ok. 200zł.
To nie prawda pamiętnik Violi można kupić już za ok.68zł link wystarczy poszukać na allegro.
Jeśli wolicie zrobić pamiętnik sami to tu mam filmik ja go wykonać link lub poczekajcie,
bo na tym blogu ukarze się wpis z instrukcją.

dodam jeszcze parę zdjęć:











  To już wszystko, mam nadzieję, że się podobało :)

    

4 komentarze:

  1. Gdzie mogę kupić taki pamiętnik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. osobiście mam taki pamiętnik, ale dostałam go na święta i nie pamiętam gdzie został zakupiony jak się dowiem to przekarze

      Usuń
  2. Chciałem kupić dla córki.

    OdpowiedzUsuń