poniedziałek, 3 marca 2014

Pokój Tini

Hej, w tym poście przybliżę wam pokój Tini.
  Zacznijmy od graffiti,które zajmuję jedną ze ścian w pokoju.Widnieje na nim napis "All u need is love"(tłum."wszystko czego potrzebujesz to miłość").
  Graffity jest namalowane farbę w spreayu, jednak ja proponuję namalować je farbą akrylową lub farbą do ścian, ponieważ przy zmianie koloru ścian w pokoju(lub gdy zwyczajnie nam się już znudzi) trzeba będzie niestety skuć ścianę.Samo graffity jest namalowane t.z.w."z ręki", malowanie go polegało na przykładaniu do ściany wcześniej narysowanych szablonów i malowania wolnych obszarów spreayem.



  Tini ma na środku pokoju wielkie pomarańczowe łóżko znalazłam bardzo podobne i sądzę że się nada.link.

  Tóż obok łóżka znajduję się biórko, a właściwie zwykły biały stolik, który je zastępuje link, przed biórkiem stoi w sumie zwykłe białe krzesło,  nie udało mi się znaleść takiego samego,ale to też się nada link.


  Tini  ma w pokoju na przeciw łóżka białą szawkę pod TV, znalazłam identyczną tylko trochę niższą link.

  W pokoju Tini znajduje się duże okno, a właściwie wyjście na ogród rodzinny. W oknie wiszą długie fioletowe zasłony link.


  Nad łózkiem Martiny wisi ogromna pacyfka(znak pokoju). Nie udało mi się takiej znaleść, jednak łatwo można taką zrobić, wystarczy...
- wyciąć z kartonu pacyfkę,
-pomalować ją na jakiś kolor,
-ponaklejać kwiatki(z papieru oczywiście);
- i gotowe!


   Na ścianie przed łóżkiem wisi fioletowa półka, można o taką poprosić stolarza i pomalować i sądzę że wyjdzie taniej niż na siłe gdzieś szukać.

   Mi osobiście bardzo podopa się pokój Tini,a wy jak sądzicie?



-




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz